Kreisā mala
Labā mala
No 2. līdz 6. jūlijam VIA Universitātes Koledžas telpās, Herningā (Dānija) notiks radošā darbnīca "BaltSe@nioR Innovation Camp 2018".
Radošajā darbnīcā piedalīsies studenti, docētāji, uzņēmumu pārstāvji, žurnālisti un projekta partneri no Zviedrijas, Igaunijas, Latvijas, Lietuvas, Polijas un Dānijas.

Latvijas Mākslas akadēmiju radošajā darbnīcā pārstāvēs LMA Dizaina nodaļas maģistrantūras studiju programmas studentes Līva Drīliņa, Aiga Beinaroviča, Nora Gavare un Laura Saukāne, Funkcionālā dizaina apakšnozares vadītāja, docente Maija Rozenfelde un Dizaina nodaļas projektu vadītājs Jānis Gailītis. No Latvijas uzņēmumiem piedalīsies Rīgas krēslu fabrikas dizainers Juris Baranovskis un Accenture radošā direktore Anete Nikiforova. Par pasākuma publicitāti un atspoguļojumu Latvijas medijos rūpēsies Fold žurnāliste Veronika Viļuma. 
Radošā darbnīca "BaltSe@nioR Innovation Camp 2018" koncentrētā veidā tiks izstrādātas produkta attīstības koncepciju idejas, kuras tiks attīstītas starpdisciplinārās pārrobežu komandās, pielietojot "dizaina domāšanu" kā galveno darba metodoloģiju - produktu ideju radīšanai. Uzņēmumu pārstāvji un dizaina studenti strādās komandās, lai radītu labāko koncepciju un biznesu plānu.
Produkta koncepcija ietver domu, ka patērētāji izvēlas tos BaltSe@nioR produktus, kuri piedāvā augstāko kvalitāti, funkcionalitāti (lietošanas īpašības, dizainu, iesaiņojumu utt.) vai inovatīvas iezīmes. Studentu un praktiķu komandu mērķis – būt efektīvākiem par konkurentiem. BaltSe@nioR projekta pircēja/lietotāja koncepcijas mērķis ir izzināt pircēju vajadzības un viņu reālo pirkuma vērtējumu, pielāgot produktu ražošanu un realizāciju šīm vajadzībām, turklāt darot to labāk un efektīvāk par konkurentiem.
Nometnes laikā studenti kopā ar uzņēmumu pārstāvjiem apgūs jaunas metodes un produktu izstrādes rīkus, kas būs noderīgi darbam ar jauniem biznesa modeļiem.
BaltSe@nioR  sociālā mārketinga koncepcijas uzdevums ir noteikt mērķa tirgu vajadzības, vēlmes un intereses un tad tās apmierināt efektīvāk un efektīvāk nekā konkurenti, vienlaikus saglabājot vai veicinot patērētāja un sabiedrības labklājību.